Tro på dig själv,aha?

- Tro på dig själv Jessica, du kan..

Ni tror att det är så jävla lätt för mig att tro på mig själv, men det är inte det lättaste. När jag i alla mina jävla år har fått höra hur dålig jag är. När jag aldrig fått höra positiva grejer om mig själv. När jag blivit slagen för att jag är ful, jag undrar.. Varför slår man någon som man tycker är ful,varför orkar man ens lägga ner tid på någon som är så ful då? Vad hade jag kunnat göra åt saken? Lixom,jag är född såhära? Jag kan inte ändra på det. Inte fan skulle jag behövt bli slagen för att jag var så ful? Under alla jäkla åren,fick jag bara skit,skit hela tiden. Jag tror att det är det som påverkat så himla mycket,som gjort att jag har så himla svårt att tro på mig själv. Jag fick aldrig veta vad som var positivt. Till slut tog jag ju till och med förgivet att allting jag gjorde osv. Var negativt! 

Jag borde inte skriva ut sånt här i bloggen. Men jag ska inte längre dölja allting i mitt liv. Jag orkar inte bära på allting.
En som är så pass många år äldre, ska inte slå en yngre för en sådan sak. Det är den människa som är omogen. Inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0