Komplex.

Läste en tidning på gymmet samtidigt som jag gick.. Stod om tjejer/kvinnor/ja.. what ever, som hade blivit av med sina komplex över sina kroppar och vad dom är nöjda med sig själv.

Det fick mig att tänka till hur jag skulle kunna bli av med mina komplex,(eller ja vad man nu ska säga) och vad jag är nöjd med. Och jag kan säga såhär, skulle det finnas någonting jag var nöjd med i mitt utsendee/kropp så skulle jag vara ärlig och säga det. Men det finns ingenting jag är riktigt nöjd över. 
Men mitt självförtroende höjs otroligt mycket då min underbara pojkvän säger att jag är söt/snygg/sexig,ja,allt vad det nu kan vara.. Då känner jag mig som mest nöjd med mig själv,även fast jag vet att jag inte är så himla snygg eller något,så får han mig iallafall att kännas som det. Jag är så otroligt tacksam över att jag har min underbara pojkvän. Jag vet ärligt inte vad jag skulle vara utan honom.

Komplexen kommer nog aldrig att försvinna. Och ärligt,har jag cash då jag är äldre så kommer jag förhoppningsvis att operera mig om jag samlar modet. Även fast jag har haft liiite fördomar.

Jag vet alla mina "fel" med mitt utsendee,jag vet det. Och ni behöver inte påminna mig. Jag kan inte råför hur jag ser ut,det är såhär jag blev. Det är väl bara att vara nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0