Ajajajaj

Dagen började med att jag fick slag mot huvudet med en la cross klubba (..?). Men jag lyckades åtminstonde hålla mig lugn! Sedan så vart det hål ca 1 timme. Och då kom min ena klassföreståndare med ett brev till mig. Brevet var från skolsköterskan som hade skrivit att hon måste få träffa mig. Och att hon ville att jag skulle komma 7 Maj. (Om jag nu kunde läsa det rätt..) Så jag gick dit och frågade. Blev lite paff då jag fick brevet lixom,vad nu..? Men ja, hon hade skickat vidare min viktkurva och reagerat på den. Eftersom jag går/gått ner i vikt. Jag har ingen aning. Och mina hormoner och blablabla... Lixom, skulle jag gå upp i vikt en massa, så skulle väl inte heller det vara bra. Men om jag skulle stanna i vikt. Skulle det vara perfekt då eller? Ingen kan vara perfekt.

AJA! Har iallafall långhelg nu, njuta som fan ska jag. Just dushat, och nu ska jag sätta ihop någon outfit tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0