Dag 6 - skriv 30 intressanta fakta om dej själv.

Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv.

Haha herregu.. Intressanta? Det finns inte mycket intressant om mig så jag tänker bara skriva 30 styckna fakta meningar om mig. Iallafall försöka!

Okej, detta är gårdagens dag. 

1. JAG ÄLSKAR SIMON! :D haha.. jag känner att detta kommer att gå bra..
2. Min största rädsla är att få magsjuka.
3. Jag har tydligen en "kändis" i släkten.. Eller okej, en hög politiker eller någonting sådant dära.. LOL
4. Jag ogillar människor som bara är ute efter uppmärksamhet, fett dryga? 
5. Min favoritfärg är rosa, sedan kommer vit..
6. Jag skjuter ofta upp på grejer.
7. Jag älskar att shoppa.
8. Jag vill ha 1 hem istället för 2. 
9. Jag vill åka tillbaka till USA.
10. Jag vill vara bra på engelska, för jag vet att jag kommer ha stor nytta utav det i livet. 
11. Jag är inte bra på att hålla det städat på rummet, men ibland (väldigt sällan) kan jag få "städkickar"
12. Jag saknar våran gamla stuga väldigt mycket. Och tänker ofta på det. 
13. Vissa släktingar anser jag inte att jag kan kalla släkt.
14. Jag misstänker att jag blivit smått beroende av yoghurt.
15. Jag har börjat gilla att kolla på "inredningsgrejer" och typ grejer som jag kommer behöva då jag flyttar hemifrån.. Blir rädd,jag är bara 15 år ju..
16. En katt som jag hade för några år sedan hette Zlatan,och jag spelade SERIÖST fotboll med han och min andra katt Simon. 
17. Jag gillar att vara effektiv!
18. Jag kan börja gråta då jag tänker på positiva grejer som min släkt/familj sagt/säger om mig (glädjetårar typ..)
19. Jag är beroende av att få VG i ämnen.
20. Jag har gillat Simon i typ 2 år, men varit tillsammans med honom i 13 månader. (idag faktiskt) 
21. Jag blir irriterad på människor som inte vågar stå för vad dom tkr,som gör saker för att försöka "vara cool" för någon.
22. Jag AVSKYR då folk använder ordet GANGSTER seriöst. hHAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA FUUULAAA JAG DÖR.
23. Jag kan få "duktighetskickar", då jag gör skolarbeten bra, då jag städar,lagar mat,osv.
24. Jag gillar att tjäna mina egna pengar, alltså.. Jag vill kunna klara mig utan att alltid behöva be pappa om pengar.
25. Jag hatar ÄRTSOPPA, och ogillar Pytt i panna.
26. Men gillar lax,potatisbullar,stuvade makaroner,bakad potatis, osv.
27. Jag anser att Cola löser allt.
28. Alltid då jag har gjort  prov, så känner jag att jag behöver godis.
29. Jag har börjat tänka på mina betyg/skolan sjukt mycket - fattat att det är sista terminen,och att jag ska in på gymnasiet.
30.  Jag älskar torkat ren/älg kött, och har gjort det sedan jag satt i vagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0