preeecis hem!

Kom precis hem. Tänkte dra till Ersboda, men tog istället första bussen hem. Ville träffa simon,men han kunde tydligen inte vänta med att gymma en timme för att träffa mig. 

Fredag imorgon,så jävla skönt. Lov dessutom! Imorgon blir det däremot att dra till Ersboda. Ska även hinna med att gymma. Sista gymningen, sedan blir det inte gym på en vecka.. 

Ska försöka fundera ut hur jag ska göra när jag kommer hem från England osv, om jag ska till mamma eller pappa. Om jag ska till pappa som jag tänkt,måste jag försöka fundera ut  hur jag ska göra med mina grejer som jag behöver dit sedan. Bland annat datorn,vinterjackan,ja och vad det nu kan vara. Jag har inte tänkt att ta med mig någonting på resan i onödan! Antingen far jag förbi pappa och lämnar det imorgon, men jag vill nog ha datorn imorgon kväll. Och jackan. Så får se om jag kanske kan lämna det hos någon kompis i stan istället eller någonting. 

I-LANDSPROBLEM PÅ HÖG NIVÅ! OJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0