Godnatt!


Tar en tidig kväll,och går och lägger mig. Imorgon kommer dagen bestå av dop hela dagen, vet inte när jag kommer hem. Men det blir antagligen att vila upp sig hela kvällen då. 
Kommer förmodligen inte heller att träffa pojkvännen min förens på lovet. Han var upptagen ikväll,och ja.. Jag är väl sjuk. Och i veckan har jag fullt upp med att försöka klara Historia prov,engelska redovisning,tyska häfte osv. På Torsdag bär det av till stugan. Så ja.. Dagarna räcker inte till nu känns det som.

Kommentarer
Postat av: carina dahl.

Hej! Jag håller på att uppdatera min spotify list med ny bra musik, skulle vara super gulligt om du gav mig några tips på någon ny härlig låt! :D

2012-03-31 @ 16:16:13
URL: http://cdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0