Dag 5 – Mina föräldrar

Dag 5 –  Mina föräldrar

Ja, mina föräldrar.. Min mamma heter Viktoria och min pappa heter Lars-Erik. Mamma är 36 eller 37 år, och pappa är väl 40 eller 41. Mamma fick iallafall mig då hon var 21 år, vilket jag nog kan tycka skulle kunna vänta eftersom att mina föräldrar jobbade ganska så mycket då jag var liten,pappa pluggade (?) osv. Så ja,jag fick oftast ha barnvakt vilken inte resulterade i så himla bra saker hela tiden. Men jag är tacksam att min släkt fanns där för mig hela tiden.

Aja anyway, mina föräldrar är skilda och skiljde sig väl då jag var 5 år. Gick på dagis minns jag iallafall,så 4 eller 5 år var jag. Jag fattade verkligen ingenting i början. 
Mina föräldrar är sjukt olika, vilket är ganska jobbigt. Blir så himla konstigt då man byter vecka. Men det är bara att leva med.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om mina föräldrar,finns inte mycket att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0