Dag 4 – Vad är kärlek?

Dag 4 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är Simon,min familj och släkt,vänner, och lite annat. 

Kärlek kan vara så himla mycket olika. Kärlek för en människa kan vara kärleken till ett djur,ett intresse,en människa, och ja.. Vad det nu än kan vara! Kärlek är så himla olika från människa till människa, och ingen kan säga att någons kärlek är fel. Så det klassiska att kärlek är det dära pirret i magen, avundsjukan,längtan osv vet jag inte om det passar in här, eftersom ordet kärlek kan ha så många olika betydelser.

Dennar rubrik får mig bara att tänka på den dära kärleksboken man gjorde i 8an. Haha, undra vars jag har den nu.. Om det ens är jag som har den, rubriken fanns iallafall med där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0