Dag 1 – Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet

Dag 1 – Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet

Yepp, är tillsammans med världens underbaraste människa,Simon och har varit det i snart 13 månader. Alltså 1 år och 1 månad. Och imorgon har vi känt varandra i 2 år. Dem underbaraste åren i mitt liv. Nu för tiden är vårat förhållande helt underbart,enligt mig. Jag kan inte säga att vårat förhållande har varit dåligt,men visst så har det haft motgångar som alla andras. Simon har fått mig att förstå att man kan faktiskt lita på människor, han har även fått mig att börja acceptera mig själv mera, och han har fått mig att våga/göra saker som jag inte skulle vågat/gjort utan honom. Jag skulle kunna sitta och skriva om min underbara pojke hur länge som helst. Men iallafall,mitt liv förändrades för 2 år sedan. Då jag kände kort därefter vi lärde känna varandra att han var/är den rätta för mig. Jag älskar dig simon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0