Bara att tänka positivt!

Inte det minsta taggad på en ny skolvecka,men jag ska tänka positivt. Jag ska ta vara på sista tiden i 9an, för jag behöver tiden till att försöka höja mina betyg. Jag ska även tänka positivt eftersom att nu är det 3 veckor kvar till påsklov. Men denna vecka kommer nog bli ganska så lugn. 

Imorgon - Sovmorgon, två/tre lektioner sedan ska jag till tandläkarn.
Tisdag - 2 lektioner,sedan utvecklingssamtal sen slutar jag.
Onsdag - Ska på någonting hos röda korset,eller vad det heter. Sedan vet jag inte om jag har lektioner efteråt men isåfall är det studio. Och det är inte så himla jobbigt, eller ah.. Jobbigt är det ju,men får iallafall skolarbete bortgjort som jag kanske istället skulle ha skitit totalt i om jag skulle behövt göra det hemma!

Bara att kämpa på nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0