tjabaatjenahallåååå

Vad heter du? Jessica Lindberg
Vad är det för veckodag? Tisdag tror jag.
Vad är det för datum idag? hm, 3 Januari? Jävlar,redan..?
Vad gör du nästa år? Nästa år? Hmm.. ett helt år kvar ju,ingen aning! Kanske en resa till Paris;)
Vad ville du bli när du var liten? Jobba i Ladgård tror jag hahah..
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mörker.
Vad är du allergisk mot? Ingenting typ. Var lite känslig mot mjölk förut,men det går ganska bra!
Vad äter du absolut inte? Ärtsoppa!!!! ueeehh..

Vilken årgång är du? 1996
Vilken ögonfärg har du? Har ingen aning, gröna knsk.
Vilket djur jag är lik? Apa.
Vilken skostorlek har du? 37
Vilken är din favoritdryck? Cola
Vilken är din favoritdag? Fredag,och lördag
Vilken webbläsare använder du? Google crome
Vilken film såg du senast på bio? jag vet inte.
Vilken kroppsdel du har mest nytta av? händerna kanske!
Vilken hårfärg har du? Blond
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger typ?
Vilken färg på tapeterna? Här hos mamma typ vita. Hos pappa - rosa!
Vilken är den bästa årstiden? Sommar
Vilken parfym använder du? Använder sällan parfym.. Men ja,vad heter den nu.. fantasy - britney spears!
Vilket land kommer du i från?  Sverige
Vilket stjärntecken är du? Lejon
Vilken är din favoritlukt? Killparfym♥ kanske hihihi, hmm nämen jag vet inte! JO MIN ÄLSKLING!!<333

Har du ett eget rum? nöööö,men ja de har jag.
Har du stor säng? NEJ, AND I HATE IT!!! men ska försöka tigga till mig en senare!
Har du varit i Stockholm? Ja
Har du glasögon? Nope
Har du vart på konsert? höh, nja vet inte.
Har sovit på hotel? Jadå
Har du har sovit under bar himmel? inte över natten tror jag,om inte tält räknas.
Har du har tältat med dina kompisar? ja
Har du åkt vasaloppet? Nepp
Har du varit på solsemester utomlands? Jaao
Har du ett stort rum? Hos pappa är det ju ganska lagomt. Hos mamma är det litet, menmen jag valde det själv.. av någon konstig anledning så ville jag "alltid" ha små rum förut.. Men som det känns nu så vill jag ju ha en ganska liten lägenhet också,känns mysigt!
Har du en vän du kan lita på? Mig själv daaah? Men ja,det har jag väl.
Har du bott utomlands? Nja

Hur många gånger har du flyttat? 4 gngr knsk
Hur lång är du? 164 tror jag.. råkade skriva 264 först hihi.
Hur många kuddar sover du med? 2 "riktiga" här hos mamma, och hos pappa är det väl 4-5
Hur tidigt stiger du upp? på helgerna 11-1 eller 2. när det är skola : typ halv 7......
Hur många biologiska syskon har du? biologiska? inga.. lr asså inga från både mamma och pappa.. men 2 från mamma och låtsas pappa.
Hur många timmar sover du per natt? jag räknar inte,hallåååå?

Vem förutom du brukar sova i din säng? hmm... ibland simon. Ibland min katt. Men oftast jag själv och mina kuddar och grejer.
Vem är snyggast i världen? Inte vet jag?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja,antagligen?

Är du kittlig? typ.. Men tkr mest det är obehagligt oftast.
Är ditt rum stökigt eller välstädat? Oftast stökigt
Är du rädd för blod? Nja,sådär.
Är du kär? Jaa
Är du högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
Är du uppväxt i stan eller på landet? staaaaaaaaaaden

Brukar du saltar maten? salt<333333
Brukar du sola? Jag tycker det är långtråkigt oftast..
Liknar du en kändis? nej
Katt eller hund? har katt,har aldrig haft hund. Men en liten hund skulle jag kanske vilja ha. Dock klarar katter sig bättre själv. Så kanske katt!
Ska du duscha idag? Kanske,annars blir det imorgon!
Gillar du att laga mat? sådär,när jag verkligen kan det jag ska göra så är det väl ok!
Vart bor du? Ersboda/Degernäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0