Inställd lektion<333333333

Blev överlycklig när jag fick veta att min lärare i engelska var sjuk och jag slutade klockan 2. Medans hela klassen fick sitta på lektion;)
Nä,men drog på stan,och det blev längre än jag trodde. Plötsligt så fanns det hur mycket som helst som jag ville köpa. Men jag lyckades att övertala mig själv om att inte köpa någonting. Försöker ju spara. Dock kommer väl pappa betala en hel del av det jag vill ha i london men ändå.. 

Funderar dock på att köpa någon,eller båda dom här ändå. Eftersom jag sedan hittade en bh som man kan ta lös banden på.. Minns att jag tyckte det var "tantigt" förut,då mamma typ frågade om jag ville ha en sån där. Vet dock inte om det är en likadan som jag hittade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0