Jag förstår inte.

Jag vet att jag skrivit om det dära med otrohet förut,men just nu känner jag bara att jag MÅSTE skriva. Tankarna snurrar,jag förstår inte. 

Varför,varför,varför är man så dum så att man är otrogen? Då kan man ju fan inte älska sin pojk/flick vän nog mycket. För hade man gjort det så hade man inte ens tanken på att göra någonting med någon annan. Varför är man tillsammans med någon,om man inte ens kan hålla sig till den personen? 

När det dessutom händer mer än en gång,då börjar man fan undra.. Hur kan man göra illa sin pojk/flick vän så mycket så att man gör någonting med någon annan? Hur faaaaaan kan man ligga med någon annan när man har pojk/flickvän.. Jag förstår inte grejen lixom! Varför skadar man någon man älskar? Man älskar nog inte den så mycket som man tror. FÖR DÅ HADE MAN ALDRIG HAFT IHOP DET MED NÅGON ANNAN...

Okej, jag blir bara irriterad. Visst,jag sitter inte och klankar ner på någon ifall jag hör att någon varit otrogen. Jag kan oftast hålla mina åsikter inne. Men jag förstår bara inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0