sovaaaasovaaaa

Funderar på att sova, sovit så jävla uselt inatt/imorse. Och drömt världens jävla äckligaste dröm.. Drömde att min lillasyster fyllde 1 år,och jag hade lämnat henne ensam på mitt rum,någonting hände och hon dog typ.. 

Fyfan så jävla hemskt, jag älskar min lillastumpa mer än allting,och ingenting ska någonsin få hända henne. Jag kmr försöka skydda henne från allt då hon blir äldre,inga jävla killar ska såra henne. Men vafan,då hon är i 15 års åldern tex, så är jag 30. Fyfan vad hemskt. Jag skulle kunnat vara hennes morsa.

Aja, mina ögon svider så sjukt mycket,och dagen har varit rätt bra. Dock varit jäääääävligt taggad på någonting hehe.. Äeh, vafan får ta och köra en annan gg:) 

Godnatt folket, ta he lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0