Örträsk

Mamma kom just in och sa att mormor hade ringt och sagt att jag kunde ta med mig simon till Örträsk,och dom hade verkligen suttit och snackat så att det VERKLIGEN skulle gå att vi tog oss dit och allting.. Tycker det är så synd att dom suttit och försökt, och så kan/vill han inte ens. Lan är viktigare,hallååå...? 

Nä,men åker till Örträsk på Torsdag eller Fredag. Har sagt till mamma att jag vill vara där hela veckan,så nu får vi se hur det blir med det. Ska faktiskt bli skönt att komma dit för en gångs skull. Blir att rida på fredagen iallafall. Sedan så ska jag nog ta mig en tur till farmors grav, det är nog dags. och kanske även lite fler. Ska tänka klart, vill fara till en viss människa och försöka hjälpa till med någonting. Men jag vet att jag inte kan. Ja,jag ska väl helt enkelt bara ta det lugnt. Kanske ska Robin dit,så då har jag iallafall någon jämnårig. 



Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tackar tackar! hoppas du haft en bra dag :))

2012-04-03 @ 21:53:13
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Hoppas du haft en finfin tisdagskväll! :)

2012-04-03 @ 22:14:48
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0