Massa babbel!

Sitter på Ersboda nu, var på stan ett tag för jag skulle vänta på att en människa skulle fixa en sak, men det blev så jävla kallt. Och skulle bli bråttom eftersom jag hade tänkt ta 126 bussen, jag hade fått höra att den skulle gå tjugo i 12, men det verkade den inte göra. Dom hade inga busstabeller i dessa bussar heller. 

Har påsklov nu,vilket är otroligt nice! Och ifall det inte blir att åka till Hörnefors ikväll,så blir det nog Böleäng. Måste väl passa på att vara där, nu då jag vet att en viss människa INTE kommer att vara där. Får se om det blir att sova borta eller hemma. Beroende på när jag åker imorgon. 

Ska snart ta bussen tillbaka till staden, köpa mig lite godis kanske. Och sedan får jag se hur jag gör,det kan gå en buss klockan 1. Men skulle behöva veta om jag tar mig hem och sådära. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0