Fuck this dayyy!

Min dag har inte varit den bästa, började med att jag självklart glömde busskortet,bankomatkortet osv hemma.. Sedan var det ju nationella, och ja. Jag vill inte säga att det gick dåligt,för det är ju inte det jag ska säga. Jag ska tänka positivt. Efter det så gick jag till Syon, och fattade att det är omöjligt för mig att ta mig in på stylist linjen. Började smått fundera på att söka till frisör,men jag har ingen aning. Sedan så blev jag sur på idrottsläraren osv, men världens humörsvängning kom,och jag skrattade och det kändes som jag såg fjärilar. HAHA, nä men ont i huvet och allmänt skit. Skulle behöva en viss människa hos mig. Men jag ska klara mig själv, jag har ingen vid min sida längre. Och jag börjar faktiskt bli van. Van vid tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0