<4

Vi skulle "kunnat" vara gjorda för varandra. Men vi valde att inte kämpa för det istället.
Vårat förhållande som vi hade var ett bevis på att kärlek är/var det största och vackraste som finns.
Ditt sätt att prata,skratta,allt med dig var så jävla perfekt..
Hur du höll om mig när jag inte kunde sova,dina kyssar,din doft..
Den tiden vi hade så andades jag bara kärlek,tänkte kärlek,levde kärlek. Han gjorde allting bra.
Jag hade hittat min andra hälft, den som fick mig att må bäst..
När jag hade honom i min närhet så kändes det som att ingenting kunde hända, ingenting ont kunde hända. Jag var trygg, trygg från allt ont. Jag var inte rädd att någonting jag upplevt skulle hända igen,jag visste att han kunde hjälpa mig,han kunde skydda mig.
Jag saknar att prata om framtiden med honom,jag saknar att bli så där varm inombords, så sprallig av att tänka på att vi kunde ha en fin framtid tillsammans, men nu är det över..
Han älskade mig för den jag var,inte för den jag kunde ha varit,han accepterade mina brister,och jag hans. Men det räckte tydligen inte,för vi pallade inte med allting.
Jag saknar namnen han kallade mig för,jag saknar  stunderna då han kallade mig gumman.. Det fick mig att känna mig speciell på något sätt,jag kan inte förklara hur.. Men det var så jävla underbart. Jag saknar det stunder han kallade mig älskling,jag saknar att höra honom säga de tre orden "jag älskar dig".
Jag saknar hur han smög upp bakom mig,kramade mig,Jag saknar hur han fick mig att skratta.
Den tiden det var vi, så var det alltid så självklart att det alltid skulle varit vi föralltid..
Tänk allting vi gått igenom,allt vi gjort tillsammans,och allt vi kunde ha gjort framöver..
Han har lärt mig något av det viktigaste. Att kunna tänka frammåt och positivt. Han är stark. Orkar alltid och fick mig alltid att orka.
Aldrig trodde jag att jag skulle få ha dig,så perfekt som du är. Tack för att jag fick ha dig. Jag är tacksam för varje dag jag fick med dig.Jag hade gett honom hela världen,om jag hade kunnat. Han var den ända för mig. Finns ingen annan för mig.. Vi skulle vara tillsammans livet ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0