Mamma,släkt,glad,blablabla

Hemma.
Mamma hämtade upp mig efter skolan,behövde inte vänta på bussen. Fick veta en grej.. Aja,det upptäcks väl säkert i tid,och då försvinner det säkert också.. Men är sjukt less på att det varje dag ska vara någonting nytt nu för tiden. Vad händer här näst? säkert att pappa inte vill veta av mig längre,att jag inte får vara där. Eller någonting med släkt eller någonting.. 

Fick sms från en släkting inatt, lite läskigt var det när jag upptäckte kring klockan 5 att jag hade ett sms från denne. Hade inte nummret,men han skrev sitt namn i slutet. Började undra om det var någon annan som skickat fel. Men det visade sig vara min släkting ändå,och kanske var det rätt. Aja! Min släkt bryr sig tydligen. Men dom är underbara!<3

Mamma blev glad verkade det som,när jag sa att jag ska till Simon ikväll. Hon började fråga en massa. Lite irriterad blir jag,för hon tar mig inte seriöst.. Aja. Det var ändå lite roligt/skönt att hon blev glad för det. Vet dock inte om jag själv är så glad. Ska fanimej träffa simon för "sista" gången. Och jag är orolig,jag är rädd.. Men jag ska klara det.
okej,mamma är random.. Nu kom hon in på mitt rum och ba; Jamen dåså,då kan ju du få en slant du oxå..
Vad har jag gjort som är så bra?! Jag fattar ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0