lifeeee

Antingen eller:

kjol eller shorts? - Shorts
linne eller t-shirt? - beror på
bikini eller baddräkt? - bikini
kärlek eller strul? - kärlek
fest eller myskväll? - beror på humör,och beroende på människorna.
dag eller natt? - natt
sola eller bada? - både och typ.


Sommar frågor:
Gillar du sommaren? - verkligen
Vad är det bästa med sommaren? - värmen, stranden,ledigheten,osv
Brukar du sola mycket? - nja
Blir du lätt brun? - nej
Brukar du åka båt? - nej

Killar:
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - nä fyfan för såna där trosbadbyxor. långa!
Magrutor eller inte? - magrutor
Blonda boys eller mörkhåriga? - förut hade jag sagt blonda utan tvekan.. men äeh,spelar tp ingen roll.
Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
Har du strulat med någon ful? - venne aaaaa typ
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? yes
Har du strulat med fler än 2? - jajamen


Kärlek:
När kysste du någon senast? - vet inte,för några dagar sedan kanske
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - förra helgen tror jag? 
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - vet inte
Gillar du någon nu? - a 
Har du pojkvän just nu? - näe
Har du någon gång varit olyckligt kär? - ja


Vänner:
Har du många vänner? - jag klarar mig.
Vem/vilka är dina mest närmsta vänner? - Sara,Hanna,Elias kanske. 
Vem/vilka brukar du umgås mest med ? - Hanna,simon,sebbe,dennis typ. 
När senast var du med några? - igår
Brukar du vara med vänner på helgerna? - ja
Vilka brukar du umgås med på skolan? - hannaa,elias


Sport:
Går i i någon sport? - nej

Trivs du med den? -
Vad är det bästa med den? -
Vad är det sämsta med sporten? -
Har du många vänner inom den sporten? -
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? -

Random frågor:
Har du en egen data? - jaa
Har du ett träd utanför ditt fönster? - vetinte
Bor du i villa eller lägenhet? - lägenhet och hus
Har du ett par rosa skor? - ja,
Vad har du för mobil? - xperia egentligen, men orkar inte med den nu så har en nokia
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - JA LÄTT
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - öh.. typ att jag inte faller för grupptryck, (tror jag) eller ah,att jag vågar stå för vad jag tycker osv.


om/kläder/underkläder:
använder du string? - ja
har du en rosa behå? - ja
använder du klänning? - nä
Har du en vit behå? - ja
har du helst sex i behå eller inte? - vene


Allt:
Vad har du för hårfärg? - blond,med fetaste utväxten men den blire att färga i veckan typ!<33333
Vad ska du göra imorgon? - åka till pappa. 
Var det här testet roligt? - jaaaaaaråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0