home home

Hemma.
Har precis tjockat mig med macka och oboy. Jag har fan börjat äta de varje jävla dag då jag kommer hem från skolan. haha, ärligt vad händer?
Nä,men hade tänkt att lägga mig och typ sova nu när jag kom hem men fyfan vad tråkigt det kändes att slösa bort ngn timma av denna dag. Väntar på att någonting ska hända.. Typ på att jorden ska explodera,ändå.. fan vad kul! 
Får se om jag tar mig ork att göra någonting ikväll. Ingen lär höra av sig. Det är fredag,och det känns fan som att jag kommer sitta hemma.
Men näe,jag ska försöka att vara glad ändå.
Jag har ju mig själv,jag har ju pappa.
Nae. men hör av er om ni vill.
Okej, ingen läser min blogg,så jag får höra av mig själv. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0