hehehhehe,jag punkterar!;)

- Har redan försökt börja planera helgen. 

- Ska lägga mig ned och kolla i ett fotoalbum som jag fått av mina faddrar med över hundra bilder sedan jag var liten.. Tur att min fadder är framme med kameran i alla lägen,för de kort vi hade själv brann väl upp i stugan. Det gjorde dock hela min Barndom. Mammas barndom,mormors,morbrors allas.. Så himla synd, och så jävla idiotiskt att ngn ska ha behövt orsakat detta med flit. Åh,så sur jag är. Aja,det är kul å kolla bilder sedan man var liten:))

- Jag vill göra något. Jag behöver göra något.
ÅH,fan vad kul å åka/flyga (?) luftballong.. fast jag skulle nog bli så rädd så att jag hoppar ur den. 

Näe,nu ska jag lägga mig ner i min underbara säng.... Själv....... :(((:((((
hehehehehehehe. 

jag är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0