förr.

förut var jag en flummig människa,
förut gjorde jag dumma saker,
men nu har jag insett,nu har jag växt upp
förut tänkte jag inte efter, jag ångrade allt sen
man brukar säga att "bättre att göra det,än att ångra att man inte gjorde det"
eller något sånt.
men i det fallet känner jag tvärtom.-
förut hade jag vänner, sprang på stan om kvällarna/nätterna var på allt sånt där "kulturnatta,sommaren i city" osv,och dummade mig,fyfan jag skämde ut mig rent ut sagt..

Jag är stolt att jag insett nu,att jag "växt som person".. Nu anser jag att jag har ett "nytt liv". Allt som hände förut,har inte hänt i mitt nya liv. Jag försöker iallafall anpassa mig till det!

Ibland kan jag sakna vissa grejer man gjorde,jag kan sakna vissa människor. Då hade jag vänner,mer än idag. Men det kanske inte var dom som skötte sig riktigt.. Och därför valde jag att börja om på nytt. För jag försöker faktiskt..
Och hur ser det ut idag? Idag är jag så less på människor,jag är less på hur världen ser ut idag. Jag är less på att människor inte lyssnar,säger jag att de inte borde göra något. Det skiter ju förfan fullständigt i det. Klart som fan,jag inte orkar bry mig. Jag orkar inte säga till längre. Det är jag som försvinner senare, och tro mig. Jag står hellre ensam kvar,än att vara obekväm med människor. Än att ha människor som jag stör mig på. Att ha människor som jag bara blir less på.
Och är det någon som läser detta,så kommer ni väl ta åt er säkert.. Bara för att det står "vänner/människor".. Men tro inte att detta är riktat till alla. Jag skriver det bara. Och det är upp till er om ni vill ta åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0