baby

♥jag minns allting,jag minns första gången vi träffades. jag minns våra första snack,jag minns första kyssen,minns när du sa att du älskade mig för första gången.
jag har varit rädd,jag har tvekat och jag har trott att det verkligen inte skulle gå.
men du är den underbaraste människa jag någonsin har träffat,du har lärt mig vad kärlek är. du har lärt mig att det verkligen existerar..
jag älskar hur du får mig att känna mig så trygg,jag älskar hur du får mig att känna mig så accepterad.
du är anledningen till att jag kämpar varje dag. jag vet att jag inte är den bästa,det vet jag gott och väl. men jag kämpar verkligen för att räcka till.
visst vi har våra tjaffs,vi har våra stunder men jag vet att vi fixar det om vi verkligen vill. det har du lärt mig.
Jag älskar dig så enormt mycket,jag hoppas att vi får fler dagar,fler veckor,fler månader osv med varandra. Du är den jag vill leva med älskling, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0