jag skriver av miggggg

Jag är så less på att människor aldrig kan fatta när jag gör något för DOM. När jag gör det för deras eget jävla bästa. Alltid ska jag få skiten tillslut!  Men det viktigaste är att jag får göra ett försök. Ett försök till att varna dom.
Jag är inte bara den som står och tittar på.. Jag  står inte och tittar på när en människa behandlar andra människor förjävligt. Tro mig,jag vet vad som är början till en mobbare. Jag låter inte en annan människa få påverka en annan, jag låter inte en människa få tro att den kan bestämma över en annan människa.

Jag hatar då en människa är så svag att den alltid lyssnar på vad en annan människa försöker bestämma. Varje människa har ett eget val att göra,en egen vilja! Det är ingen annan än du själv som kan bestämma. Ibland undrar jag vars fan världen är påväg..

Jag försökte bara hjälpa dig/er. Jag försökte bara få ett stopp,jag försökte få dig att kunna gå efter din egen vilja. Och dig att du inte kan bestämma över människor, du kan inte påverka människor, du kan inte tro att alla ska göra som du vill. Du ska inte tro att du kan göra som du vill!

Okej, vars ville jag komma med detta inlägg?
Jag är less på att se människor som mobbas, less på att se människor som behandlar illa,och jag blir less på att människor inte ser hur mycket en människa påverkar dom.

En sak jag funderat på är hur uselt en mobbare kan må efter att den som han/hon mobbat kanske tagit sitt liv. För ja,det kan gå så jävulskt långt. Hur fan känner man sig efter att ha tagit någon annans liv? Hur jävla mycket ångrar man sig inte? Hur jävla mycket skuldkänslor har man inte? Skuldkänslor som man ska leva med i hela sitt fucking liv. Skuldkänslor som kommer att förfölja en. Varför lär inte sig människor? Varför kan inte människor tänka till,hur skulle dem själva må om DOM var i den sitsen? Tänk dig att en människa försvinner, på grund av DIG. En människa som kanske skulle kunnat haft en underbar framtid,den människa som ALDRIG någonsin kommer att komma tillbaka!

Jag kan känna att dessa människor som mobbar, borde få vara med om samma jävla skit. Jag kan sjunka riktigt jävla lågt,det kan jag.. Särskilt på dessa människor som behandlar folk illa. Det spelar ingen roll om det är lite,ganska mycket,eller mycket! Allt har en början, så är det alltid. Ibland har jag så stor lust att kasta en sten i fejjan på dom ärligt. ^

Kom ihåg, var dig själv det finns redan så många andra..

Jag gjorde mina försök,men ingenting dög. Som vanligt,så ska jag bara vara i vägen. jävla idiot jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0