JAG GILLAR HEHEHEH

Kom hem för ett tag sedan,eller ett tag och tag.. Börjar väl vara en halv timme sedan ungefär! Drog och hämtade upp Elias och sedan for vi och skulle försöka få ut en väldigt "cool" kille. Men icket, självklart så ska alla vara så jävla "coola" på nätet,och inte våga ett piss real life! AJA,for sedan på teg och köpte godis.. Och jag var vimsig i kassan och stod och babblade på heheheh.. AJA,for sedan förbi ug. Men man blir för fan illamående av vissa människor ju. Tur att man kanske slipper se dom där ganska snart. typ "portade" ;)  hehehheheheeheheh .
ååhåhåhåh, jag knr mig hyper. Okej,fyfanm. ähähähäh
NÄ MEN FAN NU SKA JAG FÖRSÖKA SOVA,GALET TRÖTT I MORSE. VAR SÅ FÖRBANNAT I NATT SÅ JAG TYP DÖDADE MIN SÄNG OKEJ K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0