Gymnasie

Nu sitter mamma återigen och snackar om gymnasie linjer med mig.. Seriöst! 
Hon tror allvarligt att jag vet exakt vad jag ska gå just nu. 
Jag VILL gå Hantverksprogrammet - stylist med make och spa. Det skulle vara så grymt kul. Till skillnad från ekonomi,samhäll då man bara sitter och läser hela tiden typ. På hantverksprogrammet har man en salong, där man är då man har dom lektionerna. Ekonomi och samhäll är något jag oxå funderat lite på. Samhäll, isåfall att plugga vidare till socionom (missbruk osv). Men det är fan inte lätt att veta. Jag vill kunna tjäna pengar också,men samtidigt ha ett bra jobb. Men som pappa säger; Det viktigaste är att man mår bra med jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0