fifan.

Hur fan ska jag klara 1 vecka till utan min älskling?
Inte träffat honom sedan fredag, det är fan tillräckligt..
Sedan så kanske det blir mer än en vecka,beror på när jag åker.
Träffar jag honom inte där emellan så kan jag lova att jag avlider.
Måste försöka roa mig som fan alla dessa dagar,då kanske det går lite bättre.
Sedan jag kom hit till mamma så har jag iallafall satt igång med storstädning på rummet,
jag ska byta säng till en större vilket kommer bli sjukt nice, dock kommer jag inte få nå utrymme på rummet,men jag ska typ ut med de mesta iallafall.
Skrivbordet ska bort,stationära datorn ska bort,sängbordet kanske ska bort.. har inte bestämt mig, de kan vara bra att ha men det tar plats, bokhyllan (eller vad det heter blir nog oxå att slänga ut. Så ja, vad blir kvar? 
sängen,spegeln,högtalarna, datorn<3<3<3,tvn. Behöver lixom inge mer. Bara onödigt med massa skit på rummet. Ah,kläderna ska naturligt vis oxå vara kvar men. Sen får jag se hur jag gör. Lägger väl in bild i veckan om det blir någon större förändring. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0