Praso.

Har varit på Praso på Draggen idag. Jag tror fan jag nästan bestämt mig,men samtidigt så känns det som att en del av mig inte är riktigt säker. Jag känner mig så osäker nu förtiden,bara så jävla svag. 
Jag vill bara vara säker på allt detta.
Senare ikväll blir det att fara på umeås internationella gymnasie.

varför känns det ibland som du inte alls vill "ha med mig å göra",
som att du "undangömmer" mig,
våga bevisa,gör det.
det är sådant här,jag "sjunker" av. 
1. Har du ett par rosa string? - aao 2. Vem var den senaste du pussade? - Simon. 3. Vad har du för bhstorlek? - 4. Trivs du med det? - jag bryr mig inte särskilt mkt. 5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - har inte räknat? 7. Vad gjorde du inatt? - Sov med min älskade 8. Och i förrgår natt? - Sov med min älskade. 9. Vad gör du innan du ska sova? - pluggar elr dator,elr tv typ 10. Kan du prata med din mamma om allt? - Nej. 11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - beror på. 12. Vill du ha barn någon dag? - Kanske 13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Ah. 14. Choklad eller glass? - Choklad typ. 15. Push-up eller T-shirtbh? - öhöh 16. String eller hipsters? - String mabe, 17. Stövlar eller sneakers? - öhöhöh 18. Kjol/klänning eller jeans? - jeans Tiofakta: 1. Hemstad/ort: Umeå 2. Hårfärg: blondie, 3. Längd: 1,54 typ 4 Frisyr: uppsatt just nu 5. Ögonfärg: Blå, grön 6. Skostorlek: 36-37 7. Humör: Vettefan. 8. Vad är kl nu?: 20:46 9. Civilstatus: Förhållande 10. Vänster eller högerhänt: Höger. trorja Tio saker om ditt liv: 1. Har du nånsin varit kär? - Jappss. 2. Tror du på kärlek? - simon får mig att tro på det. 3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?- Har jag väl. 4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - aaa 5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja 6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? -njaaaa 7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - säkert 8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Innan jag blev tsm me simon ja, 9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - eheheh vene 10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vetinte Tio saker: Det där eller det här 1. Kärlek eller pengar? - Kärlek. 2. Vin eller öl? - vin tpy. 3. Dag eller natt? - jag föredrar nätter,dom är roligare på något vis. 4. One night stand eller förhållande? - Förhållande. 5. Tv eller internet? - Internet tror ja 6. Pepsi eller cola? - Cola. 7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - beror på humör, och beroende på folket. 8. Färgfoto eller svartvita? - Färgfota, oftast. 9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face, 10. Bilddagboken eller myspace? - bdb. Tio "Har du nånsin": 1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Ja. 2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - m 3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja. 4. Har du hoppat bungy jump? - Nej. 5. Har du nånsin varit med i en olycka? - hmm, beror väl på vad som räknas 6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - näe 7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja. 8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej. Tio känslor: 1. Saknar du någon just nu? - Ja 2. Är du glad? - skulle jag slippa prov och massa sånt så ja. 3. Är du fundersam? - typ 4. Är du uttråkad? - Jaa. 5. Är du tysk? - nä 6. Är du italienare? - nä. 7. Är du svensk?- Ja. 8. Är du fransk? - nä 9 Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej 10. Gillar du någon just nu? - Jjaaaa Om dig: 1. Hur mycket är klockan just nu? - 20:51. 2. Namn? - Sara Jessica Linnéa Lindberg. 3. Vart bor du? - Hos simon. I mina drömmar. verkligheten så ersboda å degernäs. 4. Hur många barn vill du ha? - 45. 5. Vill du gifta dig? - kanske. 5.Rullar du spaghettin eller skär du den? -både och. 6. Har du ätit sushi? - njä 7. Favoritglass? - sandwish, twizzter osv 8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - har inte kollat 10. Humör? - du har frågat. Fyra grejer: 1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - aa 2. Har du en hund? - nope 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0