dammmmppp och killsnackkkkk

Jahapp.. Då får man sitta och ta emot "skiten", om att jag krossade en människas hjärta så jävla hårt osv.. Ärligttttt jag får dampppppp.
vaaaaad ska jag göra åt saken lixom....
näe,fyfan varför går jag inte å lägger mig..



Åhåhåhåh, en fråga som dykt upp då och då är Vad gillar du för killar?
Jag har faktiskt funderat på det en heeeel del.

Jag gillar ärliga killar, killar som vågar erkänna saker. Om ALLT.
Jag gillar söta killar.
Jag gillar INTE killar som leker coola,och tror att dom är något,det är bland det värsta jag vet. Människan som det var snack om där uppe ^ var en som räknas/räknades in här. B.l.a Därför det tog slut! Fyfan,orkar inte ens tänka på hur jävla irriterande det är.
Jag gillar killar som KAN vara oseriösa,men också seriösa.. Vid rätta tillfällena då!
Jag gillar INTE killar som sviker,eftersom jag är överkänslig så kan svek för mig vara hur "litet" som helst.
Jag gillar killar som kan få en lugn,trygg osv. Som kan lugna en när man inte mår bra osv.

Okej, "Listan" fortsätter nog ngnnnn gång. men ja,orkar inte anstränga mig nu. Ska försökta ta mig i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0