näe fyfan nu får det vara nog.

okej,nu äre såhära att jag har ju faktiskt inte "sagt ut" denna blogg till folk.. Eller okej, det är 2 som vet om den typ, än så länge. och det är två av mina närmsta. så jag tycker fanimej att jag kan skriva ut vad jag vill här,precis som jag vill.

Imorgon far jag och fixar ppiller,dels för mina otroligt smärtsamma mensvärkar jag har varje månad som jag är less på. Jag har hört så mycket om att det ska inte behöva vara så illa att man håller på spy/spyr/svimmar/håller på svimma,eller inte kan röra sig ur sängen. Jag tror jag har behövt ha alla möjliga problem. Och jag har bara känt att det blir värre och värre för varje månad som går, jag har läst om en sjukdom och blivit orolig att jag har den eftersom många andra symptom stämde in. Om det är någonting jag hatar,så är det att spy. Jag klarar knappt av att höra ordet,jag är extremt känslig. Jag skulle nog kunna göra allt för att slippa spy för resten av mitt liv. Att jag höll på spy förra månaden,var något av de obehagligaste jag varit med om på länge,jag fick kämpa länge för att bli av med känslan,fick kämpa för att andas. Fyfan, det var nog! Gången innan det,så låg jag i sängen hela dagen, från morgon till kväll. Låg och svettades (?) och visste inte vad jag skulle ta mig till. Tabletter som ipren och alvedon hjälper inte,har även testat andra liknande som läkare tipsat om men inte har det hjälp heller. Eftersom jag även har fast förhållande,så KAN ppiller ge fördelar. Men jag är beredd på att det kan ge mycket nackdelar. Jag är beredd på att jag kan få biverkningar,jag är beredd på att behöva byta fram och tillbaka. Men om det verkligen funkar med något,så kan det vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0