JAG TALAAAAAAAR

Känner mig så irriterad just nu.
1. JAG HATAR MÄNNISKOR SOM TROR DOM ÄR NGT,SOM LEKER COOLA OSV.... HÅHÅHÅDFNMSDLMSDNSDFMLSD DAMP FÖR FAN.
okej,vissa kanske uppfattar mig som ngn som "tror att hon är ngt"... MEN JAJAJAJAJAJ.

2. JAG HAR HUVUDVÄRK,OCH HAFT DE EMELLAN ÅT HELA DAGEN... BLEV VÄL FÖR IVRIG NÄR JAG KLARADE MOPPEPROVET.

3. allt känns allmänt jobbigt. I min skalle. PUNKT 1,GÖR MIG SINNESJUK. seriöst jag klarar det inte.... JAG GER FUCKING UPP "allt".

4. "attention whore" eller hur fan de stavas. GÖR MIG SINNESJUK. okej.. om folk uppfattar mig som en sådan så får dom göra det. MEN DETTA ÄR VÄL RIKTAT TILL EN SPECIELL MÄNNISKA SOM GÖR AAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLT FÖR UPPMÄRKSAMHET. hahahahahah åh.. jag orkar inte. så lööööjligt.
OKEJEJEJEJEJEJ, INGEN BEHÖVER BRY SIG OM DE HÄR... JAG BEHÖVDE BARA UT MED DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0