hurt

sov i tavelsjö inatt me kompisar..
Kanske inte är världens piggaste människa just nu,ikväll blir det nog att ta de lugnt hemma.
Skulle vilja mysa med min älskling mennnmen.

"förstörd,förstörd för både de ena och andra.
jag fattar inte..
men "det är ok".
-
varför kommer jag inte ifrån det?
varför är det så smärtsamt att se?
varför ska jag gråta tusentals tårar innan detta är över?
varför kändes de som att jag kunde "prata" med "er"..
- varför gjorde ni så här mot mig?! ser ni inte vad ni har ställt till med..
jag skyllde allting på mig själv. det är mitt fel,mitt fel att jag hamnat där jag hamnat.
mitt fel att de var tvungen att bli såhära.
släpp loss mig. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0