fräshhhh brud

Efter ett snack med pappa och fått saker klart för mig,så ska jag vara snäll och följa med honom till affären. Ikväll så blir det att vara hemma och ta det lugnt skulle jag tro, ska nog ta ett långt bad. Ha ansiktsmask, raka mig om jag orkar.. Seriöst bland de drygaste som finns ibland.. Måste verkligen köpa en epilator, men den som jag vill ha kostar mellan 1000-1500 kronor,och jag vet inte om jag tycker att det känns så jätte värt. Ska även försöka orka noppa ögonbryna ikväll,oxå bland de drygaste som finns. Men känner att jag måste fräsha upp mig. Har inte noppat på hur jävla länge som helst,och jag har inte orkat bry mig heller. Har fan itne vågat kolla mig själv i spegeln, fyfan. 40 tusen finnar har jag väl oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0