Frågor :)

Jag fick lite frågor i en kommentar nyligen. Och jag tänkte att jag även kan svara på dom här i ett inlägg,för nya läsare. Frågorna var:

Hur gammal är du?
Vart bor du?
Hur länge har du o din kille varit tillsammans? :)

Jag är 15 år, blir 16 år i augusti. Bor i Umeå! Jag och "min kille" är tyvärr inte tillsammans längre. Eller ja,killen som jag var tillsammans med. Men vi var iallafall tillsammans lite mer än ett år. Dock skulle man väl nästan kunna säga att vi var tillsammans från år 2010 ungefär. Även fast vi har gjort slut/haft uppehåll lite och sådära,så har vi inte kunnat "släppa" varandra. Och det är någonting som fått det att kännas som att det "alltid" har varit vi,eller ja. Lixom att ingenting kan sära på oss. Så ja, även fast vi har gjort slut nu så håller vi typ fortfarande på som om vi vore tillsammans. Men ja,är ju inte omöjligt att vi blir tillsammans igen. Dock är jag nog inte den som kanske borde ha ett förhållande. Blev en lång text nu om en fråga som egentligen kunde ha varit 1 rad. Jag skulle kunna sitta och skriva hur långt som helst. Men detta får räcka. 

Fortsätt gärna att fråga saker,skit kul! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0