Bara för att det är så sjukt tråkigt att plugga matte!

Sommartest för tjejer!

Antingen eller
Kjol eller shorts? - Shorts
Linne eller t-shirt? - Beror på.
Bikini eller baddräkt? - Bikini
Kärlek eller strul? - Kärlek
Fest eller myskväll? - Beror på humör och med vilka.
Dag eller natt? - Jag gillar nätter, men på sommaren så är väl dagar ganska bra ibland.
Sola eller bada? - bada!

Sommar frågor
Gillar du sommaren? - Älskar den!
Vad är det bästa med sommaren? - Ledigheten, värmen osv
Brukar du sola mycket? - Jag tycker det är rätt långtråkigt.
Blir du lätt brun? - Nej,
Brukar du åka båt? - Har varit rädd för att åka båt,men det går väl hyffsat bra nu. Men det händer inte så ofta. Gillar dock å köra (?) gummibåt!<3333

Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - Långa

Magrutor eller inte? - Det är ju inte helt fel
Blonda eller mörkhåriga? - Inte jätte mörk håriga..

Ska killar vara långa eller korta? - långa

Är rumpan viktig? - öh.. hm..

Vad är viktigast, vältränad rygg eller vältränad mage? - vetinte, bryr mig väl inte så jävla mycket.

Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
Har du strulat med någon ful? - Jooodå...
Har du strulat med fler än 2? - Ja

Kärlek
När kysste du någon senast? - I går
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - Igår natt

Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? -  Ja
Gillar du någon nu? - Ja!
Har du pojkvän just nu? - Jajamen:) 
Har du någon gång varit olyckligt kär? - Jaa

Vänner
Har du många vänner? - Jag har lite "skräck" för människor ibland,så jag kan säga såhära jag klarar mig!
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - Elias, Simon, Emelie&Sara har man väl glidit en hel del från.
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - Simon,elias,å ngraaa.
När var du senast med några? - Om man menar utanför skolan så igår,eller ja i lördags kanske.
Brukar du vara med vänner på helgerna? - ja
Vilka brukar du umgås med på skolan? Elias, Hanna,Loppan,Joanna ibland.


Random frågor
Har du en egen data? - Ja, 
Har du ett träd utanför ditt fönster? - Ja
Bor du i villa eller lägenhet? - Villa hos mamma, lägenhet hos pappa.
Har du ett par rosa skor? Ja, crocs å converse
Vad har du för mobil? - xperia x8
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - Kan jag lova att jag ksulle vilja
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - Att jag är bäst??!!! Nä men att jag kan stå emot saker, jag kan stå emot rökning,droger,alkohol å sånt shiet även fast vänner och folk i min omgivning håller på. 

Om /kläder/underkläder:
Har du en rosa behå? - Jaa
Använder du klänning? - Hehe nej.
Har du en vit behå? - Ja,som jag itne använder.
Vad har du för hårfärg? Blont
Vad ska du göra imorgon? - Skola,nationella prov i matte..
Var det här testet roligt? - Bättre än att plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0