Jag ljuger inte för mig själv?

En sak förstår inte jag.
Det är att folk säger att jag ska byta inställning och blablabla (sure nog har jag fattat att mycket hänger på inställning)
Men då jag säger att jag inte kan, då kan inte jag. För nog fasen vet jag vad jag själv kan och inte kan? Ska jag då byta inställning då jag vet hur det är? Ska jag istället ljuga för mig själv och tillexempel säga; Jag kan, jag klarar det där provet för jag vet exakt allting om ...ja vad det nu kan vara.
Lixom, är det bättre att jag ljuger för mig själv? Nej! För jag sitter inte och ljuger en jävla massa shiet!
Ska jag ljuga och bli mer besviken när jag inte klarar det? Nej då är jag hellre ärlig och säger exakt som det är  istället!
typ osminkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0