jag är lycklig!

Haha shiet, jag är överlycklig. Fick mitt VG i Hemkunskap. Känns otroligt bra, som jag kämpat för att få det! Och spammat Unikum för att få se när hon lagt in betyget. Nu äntligen är det inlagt. Slutbetyg: VG! Åh,vad bra! Nu orkar jag kämpa på. Nu är det bara att försöka få teknik läraren att fatta att jag förtjänar ett VG. Men min slöjdlärare hjälper typ till. Vissa lärare är underbara.

Mitt mål är att få över 200 poäng, mitt nyårslöfte är att få 5-6 VGn minst. Det börjar lika någonting nu asså. Så jäkla skönt, nu ska jag kämpa som aldrig förr, när jag bara gjort bort allt det "stora" just nu. Just nu älskar jag livet, får se hur länge det håller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0