nationella prov.

Nu skiter jag i det,
har du inte tid för mig har du inte det,
inte jag som ska bevisa  något,
jag ska inte ta ansvar för det,
det är ditt,
som sagt upp till bevis.

Haft nationella prov idag,skrivning. Jag skrev om något som förändrat livet,eller någonting som man aldrig kommer glömma. Min första tanke var simon! Men jag bestämde mig för att skriva om örträsk,huset.. För det är en grej som jag aldrig kommer glömma. Jag kommer aldrig släppa tanken att min mamma och låtsas pappa kunde ha varit där inne under branden. Skulle det ha hänt ett tag senare den kvällen så vet man ju inte hur allt sett ut idag. 

Aja, ska dra ut med moppen nu, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0