24e april.

Märkte att det var den 24;e idag. 24 April. Idag skulle jag och Simon varit tsm i 14 månader om vi hade varit tillsammans fortfarande. Men tyvärr så blev det inte fler månader/år med varandra. Det som kändes som att det verkligen skulle bli det för 1-2 månader sedan. Vi som verkligen trodde att vi skulle hålla ihop, och jag vet att vi hade kunnat hålla ihop. Men tyvärr så börjar man väl inse att våran tid är förbi. 

Fixat moppen ikväll,och varit ute och kört en sväng. Härligt att kunna köra igen,och bara åka iväg hemifrån! Imorgon så blir det att dra in till stan och checka bikbok. 50% rea på allting imorgon,så får hoppas man hittar någonting kanske. Ska också komma ihåg min läkartid imorgon. Suck,dom som sa att dom var klara,och att jag var "frisk" och nu har jag fått en kallelse. Och återigen kommer jag väl behöva svara på jobbiga frågor om maten osv. Jag som inte fixat min "specmat" än. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0