jag trodde jag skulle må bättre av att komma hem,men icket!

Just nu är jag så pissigt jävla förbannad.

Är hemma från Lyxele iaf, vi skulle egentligen INTE komma hem idag. Men jag tvingade med min familj hem, enbart för att jag ville hem och träffa Simon. INTE pågrund av något annat. Jag tvingade med dom,fast att dom inte ville,jag fick min mamma att bli sur för att det tillslut blev så att vi for hem. Vi fick stressa för att hinna, for från badet tidigare. 

Jag skulle fan ha kunnat stanna, men jag ville hem,för att jag saknade simon. MEN nej,jag är förfan bara ett jävla andrahandsval. Så jävla förbannad jag är, skulle kunna ta fönsterrutan nu på dirren,och slå sönder. Men jag lärde mig från förra gången jag slängde sönder massa glasgrejs, och både jag och pappa trampade i de i fötterna flera gånger.

Nä men ärligt,det var faktiskt skönt där borta,och jag hade kunnat vara kvar. För nu kommer jag bara sitta hela kvällen och göra i princip INGENTING. Imorgon ska jag fanimej höra om Sara vill vara med mig, hon kanske iallafall inte tar mig i andrahandsval. Fan,nu har jag ingen jävla lust med ngt. Som om jag inte redan var nog "förbannad" iallafall på gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0