svammelkus eller hur det nu brukar låta från mamma å släkt...........

♥♥♥♥♥Funderar fanimej på att sova.
Drygar ändå bara på med datorn.
Det kommer en dag imorgon oxå,FAKTISKT!
Förhoppningsvis..
Då ska jag fara med pappa och kolla om jag hittar ett större minneskort till min telefon,
och kanske tigga till mig en epilator,OM pappa vill köpa den en åt mig. Fast han tycker väl redan jag har nog med vax,rakhyvlar och sånt shiet.. AJA,isåfall får jag väl köpa den själv.. Ngn gg!
Känner för att påminna min underbara älskling,om att jag älskar honom!
Ngt jag känner att jag måste göra i vissa random stunder..
Förresten,jag orkar inte att han ska åka iväg på söndag...
Han ger mig verkligen kraft..
Träffar jag inte honom på några dagar blir jag så jävla irriterad osv.....
Tror jag ska göra en kopia av honom,som kan ligga i min säng hela tin!
FYFAN VAD JAG ÄR SMART..
Okej nej... Jag vill inte ha 2 av honom....
Det skulle bara vara fel...
Okej,nu svamlar jag. som VANLIGT!
min min min min min ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0