puss och knull urobåt.

Sitter och tråkar ballen av mig, nej men ärligt.. Vet fan inte vad jag ska göra.. Orkar fan inte plugga nu,för jag är osäker om de verkligen fastnar något nu.. Får fortsätta imorgon! Måste ta mig upp i tid imorgon. Ska få träffa min faster imorgon,eftersom hon ville följa med pappa hit och hämta mig innan hon far med bussen hem till sig igen! Ska nog vara med simon imorgon oxå,om jag har tur! 

Känns fan bra att lägga sig i en säng som jag vet har legat världens bästa kille i! Det luktar honom,fyfan vad nice.. Saknar honom som fan "redan".. saknar honom hela tiden men ah..
Nae, jag måste nog äta mammas chokladbakelse innan jag lägger mig. och borsta gaddarna! 
PUSS OCH KNULL.
okok..de var bara till simon:]]]]]
]
hahahaha okej, var tvungen,. tycker att denna bild passar nu,eftersom jag har varit såååå otroligt tråkig på sistonde. ärligt, jag beter mig som en jävla gammal gubba,ÅHHHH ORKAR INTE ATT JAG SKREV GUBBA. det skulle bli gumma. men jag orkade inte sudda när jag skrev fel. nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0