MOPPEPED

Sitter och väntar på käk nu,potatisbullar. Mums!
Jag har snart läst ut moppeboken, jag känner mig riktigt stolt.. När jag läst ut den så ska jag testa göra internettest igen, för när jag gjort dem tidigare så har jag inte läst boken ngt.. Så det kanske blir lite enklare om jag har läst den innan jag gör testerna...
Jag måste verkligen klara provet. Det är över en månad kvar, men jag är svårlärd.. Så jag måste plugga som en tok. Vilket jag nog inte kommer att orka.
Men jag ska faktiskt tvinga mig själv att orka.
Passa ju på när jag åker bil/buss osv. o på toa:]]]]]]
Jag klarar typ inte av att plugga någon annan stans..
läskigt att min moppe ser typ ut sådära... Men okej,jag har ingen baotian! Nononon..
Nä,men min moped är en "röd och svart - moped"......
heheheh okej.. ingen fattar
NU SKA JAG ÄTA,CHING CHONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0