dampppp

är så sjukt jävla less just nu, vill bara försvinna..
jag fattar inte hur en enda jävla promenad kan ge så många känslor..
inte bara ett jävla problem just nu,ALLT är fan problem.
jag har lovat mig själv att inte ge upp,
det har jag sagt till mig själv under alla jävla år,
men jag vet fan inte längre.
jag håller allting inne hela jävla tiden,
men då får jag smällen.
jag har ingen lust med någonting längre,
ingen lust med moppekort,kärlek,vänner,
kan inte längre blicka frammåt,.
jag förstår mig inte på människor,
jag fattar inte hur man kan vara en sån jävla idiot.
jag fattar inte hur man kan göra ngt så jävligt mot sig själv,bekanta osv.
jag fattar inte hur klantig man kan vara,
jag fattar inte hur det kan vara så jävla svårt att vara snäll
jag fattar inte hur jag kan vara så jävla rädd
vad fan har jag för mening att stanna kvar här..?
vad fan är meningen..
leva,sen dö.
VAD I HELVETET ÄR MENINGEN?
åh,vad tvungen att skriva av mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0