Dag 2 – Var du vill vara om 10 år.

Dag 2 – Var du vill vara om 10 år.

Om tio år vill jag vara borta från Umeå helst. Jag har alltid sagt till mig själv att det är ett sätt för mig att börja om på nytt, att lixom glömma allting som hänt.. Eller ja, någonting sånt. Plus att jag tycker Umeå är tråkigt. Jag vill flytta till Stockholm Eller Göteborg om jag ska bo i Sverige iallafall. Helst skulle jag ju vilja bo i USA - Miami. Eftersom jag blev så förälskad i stället då jag var där för 3 (?) år sedan. Men man är ju som hemma här i Umeå. Men som sagt så vill jag nog helst bort härifrån.

Om man bortser från vars jag vill bo,så vill jag iallafall resa en del om 10 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0