min älskade pojke!

11 månader, och 1 vecka.
innan jag kände dig,var mitt liv en kamp mellan liv och död.
men du kom in i mitt liv och räddade mig.
från första dagen då jag träffade dig,den 19 Mars 2010.
så fick jag någonting att kämpa för,någonting fick mig att stanna, att vänta.
jag kände att det var någonting speciellt,och jag kan lova att det var så värt väntan.
jag hade svårt att lita på människor förut,speciellt killar.
men du visade mig,att dig kan jag lita på.
jag vågade för första gången lita på en kille,på väldigt många år.
det tog ett bra tag innan det tillslut blev vi,ja nästan ett år.
24 Februari 2011 är vårat datum.
jag vill ingenting annat än att vara med dig,
föralltid.
släpp mig aldrig,snälla.
jag lovar,jag är bara din förevigt,ingen annans.
jag älskar allting med dig,
jag brukar säga att droger löser inga problem,men du är min drog, det är dig jag är beroende av.
och du löser allting, du får mig att må så bra!

Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst, mina ord tar aldrig slut. 
Jag älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0