Jag klarar det.

Har sett ett tvprogram,det fick mig verkligen att fatta/påminnas om att man kan inte hålla allting inne,man mår inte bra av det,relationer mår inte bra av det,vardagen klarar man inte av det funkar inte,ingenting funkar!

Jag har bestämt mig, jag ska göra ett försök till,tro mig jag har försökt med grejer.
Men jag ska inte ge upp,jag måste acceptera att mina minnen kommer jag ALDRIG någonsin bli av med,dom kommer ligga där för all evighet. Kanske blir något lite mindre värt,än vad det är nu. Kanske kommer jag över grejer mer. Nej,jag säger inte att jag inte kommit över saker. För nog har jag det. Bara det att jag håller inne så mycket,så allt blir så jävla jobbigt,jag blir irriterad hit ochdit, osv.

Jag är inte människan som pratar med människor, för jag tycker inte att andra människor ska behöva sitta och höra mina fucking problems, elr vad det nu är! Dom får jag ta själv. 
Som jag brukar säga, jag har mig själv,jag klarar mig. Jag klarar allt.
På något sätt ska jag fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0