Gymkort!

Kom just hem, har varit och fixat gymkort, och ätit med pappa på stan. Och nu är han på bio,eftersom jag bjöd honom! Snäll dotter som han har...

Nä,men självklart så skulle mamma börja "klaga" direkt då jag fixat gymkortet. Hon hade gått med på det och allting. Okej,visst nu blev det så att det blev ett år istället för 1 månad. 
Och hon tyckte väl att det skulle bli dyrt med 2400 kr per år.. Så ja,det skulle väl bli pappa som skulle få betala ALLTING som vanligt med alla mina kostnader. Mamma och pappa är så olika. Pappa tycker för det mesta att det är en självklarhet att han/dom ska betala för mig. Men det verkar inte vara lika självklart för mamma. 

Dock så sa jag till hon att jag måste väl betala själv då,men nu skrev hon att hon bara "skojade" men om hon verkligen gjorde det är jag inte så jävla säker!

Men nu fan ska jag bevisa både mamma och pappa att jag kommer träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0