sexuellt!

Eftersom vi hade 2 timmars tema "dag" idag om sexuella trakasserier och sånt dära. Så blev det ju en himla massa diskution (?) om en massa. Och någonting jag stör mig på är att vissa killar verkar ha helt uppfattning om dagens läge eller vad man ska säga. Kanske borde säga den riktiga världen isället? Dagens ungdomar (okej,känns fel att säga dagens ungdomar,eftersom jag själv är ungdom men ändå..) Verkar tro att killar har 30 slak, tjejer har stora jävla bröst, stor fin röv, är smala och "perfekta",att killar har värsta magrutorna, osvosv. 
Ärligt, jag tror att det blivit för mycket porr för vissa! 

Enligt min uppfattning,verkar det som killar "skämms" över sitt kön. Och det tycker jag verkligen inte att man ska göra,jag tycker inte att någon borde skämmas över sin kropp! Man är född som man är född,och är som man är. Man kan inte riktigt råför hur man ser ut. Ingen verkar heller vara nöjd med någonting! Alltid är det någonting som man tycker är fel med en själv. Oftast. Varför inte bara vara nöjd? Varför inte nöja sig med det man har? 

Nu sitter jag bara och babblar. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0